ვებ-გვერდი
საკონსერვო საწარმო
ცოტა ხნის წინ, ბაზარზე ხილ-ბოსტნეულის ქართული ბრენდი “კეთილი და პატიოსანი” გამოჩნდა, დინჯ მუქ ფონზე შეხამებული ხასხასა ფერებითა და უშაქრო შემადგენლობით. ბრენდის სტრატეგიაზე სააგენტო LIVE-მა, მის ვიზუალურ გაპატიოსნებაზე კი, შემოქმედებითმა კომპანია Holy Motors-მა იმუშავა, მისმა თანადამფუძნებელი გიორგი ავალიანი კი, კონცეფციასა და სხვა დეტალებზე გვესაუბრა. გიორგი ავალიანი: “ბრენდის შექმნაზე Live Branding ალექს ჩიქოვანისა და შოთა ჩინჩალაძის სტრატეგიული