ვებ-გვერდი
უნივერსიტეტი
მოკლე მიმოხილვა: Coca-Cola-ს “Share a Coke” კამპანია არის კლასიკური მაგალითი იმისა, თუ როგორ შეუძლია ბრენდს მომხმარებელთან ემოციური კავშირის გამყარება პერსონალიზაციის გზით. 2011 წელს ავსტრალიაში დაწყებული კამპანია მალე გახდა გლობალური ფენომენი, რომელმაც ბრენდის ცნობადობა და გაყიდვები საგრძნობლად გაზარდა, განსაკუთრებით, ახალგაზრდა აუდიტორიის …
The post Coca-Cola-ს “Share a Coke” კამპანია შეიქმნა, რათა მომხმარებელს უშუალოდ ჰქონოდა პერსონალური შეხება ბრენდისგან, რაც შესაძლებელი გახდა ბოთლებზე მომხმარებლის სახელების დაბეჭდვით. კამპანიამ მნიშვნელოვნად გაზარდა მომხმარებელთა ჩართულობა და Coca-Cola-ს გაყიდვების მაჩვენებლები გლობალურ ბაზარზე. appeared first on BTU.