ვებ-გვერდი
უნივერსიტეტი
Dove-ის „Real Beauty“ კამპანია არის ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი მარკეტინგული ინიციატივა, რომელმაც საფუძველი ჩაუყარა ბრენდებს შორის ნამდვილი, პერსონალური სილამაზის აღიარებას. 2004 წელს დაწყებული კამპანიის მიზანი იყო სტერეოტიპული სილამაზის სტანდარტების წინააღმდეგ გამოსვლა და ქალთა თვითშეფასების გაუმჯობესება. „Real Beauty“ კამპანიას ჰქონდა გლობალური გავლენა …
The post Dove-ის “Real Beauty” კამპანია მოიცავს ბრენდის სტრატეგიულ ტრანსფორმაციას, რომელიც ფოკუსირებულია რეალურ, განსხვავებულ სილამაზესა და ადამიანის თვითშეფასებაზე. კამპანიამ გააძლიერა Dove-ის ბრენდის იდენტობა და ჩართულობა გლობალურ მომხმარებელთან. appeared first on BTU.