ვებ-გვერდი
ჟურნალ-გაზეთების რედაქცია
ვებ-გვერდი
ეფ-ფოსტა
ტელეფონი
დირექტორი
მაია მირიჯანაშვილი
ბრენდების კაპიტალიზაციის უმსხვილესმა გლობალურმა პლატფორმა Kantar BrandZ-მა ბრენდის ღირებულების მიხედვით ჩინური კომპანიების რეიტინგი გამოაქვეყნა. უახლეს ანგარიშში ორგანიზაციამ ჩინეთის სახალხო რესპუბლიკაში რეგისტრირებული 100 კომპანია გააერთიანა. $129-მილიარდიანი შეფასებით, ყველაზე ძვირად ღირებული ჩინური ბრენდების სიის სათავეში Tencent-ია. წლევანდელი რეიტინგის ლიდერი ყველაზე ცნობილი ვიდეოთამაშების ერთეულითა და WeChat-ის აპლიკაციითაა. მიუხედავად იმისა, რომ 2023 წელთან შედარებით, Tencent-ის ბრენდის ღირებულება წელს შემცირებულია, …
The post ყველაზე ძვირად ღირებული ჩინური ბრენდები appeared first on Forbes Georgia.